Sneeeakers
Internetový obchod
Barvy
Při výběru barev jsme použili metodu triadického schématu. Zvolili jsme tři primární barvy modrou, žlutou a červenou barvu. Modrá slouží jako dominantní barva a zbylé dvě barvy slouží k vytváření kontrastu. Modrá je barva, která symbolizuje stabilitu. Žlutá je energická a pozitivní a červená představuje vášeň.
Vizuální identita
Logo představuje zjednodušený model tenisky.
Je jednoduché, a proto je snadno zapamatovatelné a dobře použitelné. V ukázkách použití demonstruji různé návrhy vzorů, které lze použít například jako pozadí na webových stránkách nebo například potisk obalů, ve kterých se tenisky budou expedovat. Požadavek byl, aby logo obsahovalo i samotný název. Proto bylo velmi důležité zvolit písmo, které by se hodilo, k již vytvořenému logu a zároveň by vyjadřovalo hlavní myšlenku celého projektu. Naším cílem bylo vybrat písmo, které bude mít kulaté tvary, aby vyvolávalo přátelský dojem. Snažili jsme se vybrat bez-serifové písmo, protože působí elegantně a moderně. Po celkovém uvážení jsme se rozhodli pro písmo Montserrat, které obsahuje některé hrany zakončené ostře.
Obal je pro zákazníka velice důležitá věc. Musí udělat dobrý dojem a hlavně musí být radost ho rozbalit. Dodává produktu určitou hodnotu a zákazníkovi pocit, že je to úplně nová věc, přímo pro něj. Obaly jsou vyrobeny z recyklovatelného materiálu s možností znovuuzavření v případě vrácení zboží.
Návrh obalů pro expedici tenisek k zákazníkům.
Šetrnost k přírodě je náš životní styl.
Design výlohy jsme zvolili nenápadný, aby maximálně zapadal do architektonického stylu budovy, aby nerušil a nevytvářel vizuální smog.
Maximální pohodlí, péče a elegance.
Do prodejny jsme situovali relaxační zónu, kde si můžete po náročném dni v práci dát prvotřídní kávu či filtrovanou vodu a nerušeně vybírat své vysněné boty.
Webové stránky
Webová aplikace je postavená na technologii ASP.NET MVC. Jako datové úložiště je použit MS SQL Server. Pro ORM je použit NHibernate. Web dále využívá Bootstrap, Javascript, knihovnu JQuery a Ajax.
Pohled z hlediska zákazníka
Internetový obchod umožňuje zákazníkům vyhledávat a objednávat produkty z pohodlí domova. Zákazník může zboží filtrovat podle kategorie a značky. Internetový obchod může být rozšířením pro klasickou kamennou prodejnu bot. Pokud chce tedy zákazník nakupovat přímo tam, může zjistit jaké zboží prodejce nabízí. Smyslem projektu je vytvořit snadnější a pohodlnější cestu nákupu bot.
Pohled z hlediska prodejce
Digitální obchod přinese majiteli e-shopu vyšší zisky a nové potencionální zákazníky, díky prodejům, které by se jinak neuskutečnili, kvůli lenosti zákazníka nebo nedosažitelnosti prodejny. Majitel internetového obchodu bude moci spravovat zboží v internetovém obchodě a zároveň sledovat aktuální stav zásob. Rovněž bude schopen spravovat objednávky zákazníků a potvrzovat aktuální stav objednávek.